Taggar

, ,

Jag leder YONI

Nu i helgen, 6-8 november fredag till söndag, kommer jag att hålla en kurs för kvinnor, om sexuell energi och hur man kan påverka sin egen och använda den för olika syften.

Jag använder min sexuella energi för det mesta i livet faktiskt; fysisk njutning, skapa lugn och harmoni, manifestera mina drömmar och visioner/sexmagi, skapa starkare närvaro och nu-upplevelse, skapa starkare upplevelser och möten under dagen, ta bort blockeringar och jobbiga känslor i kroppen, höja min energi så att jag känner mig mer levande, för att skapa mer djup och intimitet med min partner när vi är tillsammans, för att ta ned takten när jag är stressad, för att kunna hantera andras starka känslor och upplevelser och vara kvar med dem i den upplevelsen….listan behöver inte ta slut.

Och jag kommer att dela med mig av olika verktyg och attityder som har funkat för mig och många andra. Jag kommer till exempel att lära ut andningsorgasmen som är ett fantastiskt verktyg. Vi kommer att gipsverkstad med yoniavgjutning. Yoni är förresten namnet på det kvinnliga könet på sanskrit. Vi kommer att dansa, meditera, samtala, andas, skapa minst en ceremoni och förhoppningsvis ha väldigt kul tillsammans!

Kursen är för dig som känner dig nyfiken på att utforska din egen kraft och vill ta mer ansvar för ditt välmående och din njutning. Den är för dig som vill utforska din sexualitet och hur du kan koppla ihop andra delar i livet med den mer ändamålsenligt – kanske att koppa samman sexualiteten med hjärtat. Kanske är du nyfiken på hur du kan praktisera din egen andlighet mer kraftfullt genom att få fart på din sexuella kraft.

Om du har funderingar eller vill anmäla dig till kursen (det finns platser kvar), ring mig på 070-285 10 91 eller maila på jennie@cirkuseros.nu

gipsavgjutningarAndra som bloggar om detta ämne och min kurs. Läs på Personlig Utveckling.