Etiketter

,

För dig som har aldrig fått en orgasm, har svårt att få orgasm eller för dig som vill ha helkroppsorgasmer/starkare orgasmer.

Kroppen är ett fanstastiskt redskap för oändlig njutning. Om man bara vet hur, och vågar. Kroppen vet  hur den skall göra, knepen är bland annat att lyssna på den och inte låta tankarna styra.

Alla kan orgasmera, kroppen vet hur den ska orgasmera, men ofta hindrar vi den att nå denna underbar klimax och sexuella energi strömma igenom, med att hålla tillbaka känslor eller rörelser i kroppen. Kanske har du svårt att släppa kontrollen, att vara närvarande här och nu eller saknar kunskap om hur du praktiskt stimulerar din kropp. Självbilden påverkar också din förmåga att vara närvarande i din kropp med allt som det innebär – att acceptera sig själv och sina känslor – och som påverkar din förmåga att njuta.

Väl hos mig går jag igenom vilka faktorer som påverkar din sexuella energi i kroppen och hur man tar sig till klimax. På så vis kan vi reda ut vilken eller vilka faktorer som hindrar dig att komma vidare – kanske är det en attitydsfråga, din självbild, hur du andas/inte andas eller något annat.

Jag kommer också att guida en meditation i vilken du få möta och skapa kontakt med ditt kön inifrån, en vulvameditation. Beroende på fokus ingår även andningsträning, bäckenbottenrörelser och energicirkulering.

Förutom rena orgasmtips kommer du att få veta hur din relation med könet påverkar dig och sexuella energi, samt hur du lekfullt kan skapa en intimare och starkare relation till henne.

Hur vi går vidare därefter är beroende på hur du vill träna, om du vill ha teori från mig och sedan praktisera hemma eller om du också vill ha praktisk onaniträning där jag kan ge direkt coaching.

En första session kan innehålla teori, samtal och en del praktiska övningar (kräver ingen nakenhet) tar ca 90 min. Med dig får du praktiska orgasmtips och hemläxor.

Vill du även ha praktisk onaniträning under samma tillfälle räkna med en totaltid på 2,5-3 h.

För att boka tid ring mig på 070-285 10 91 eller med e-brev på jennie@cirkuseros.nu

