Etiketter

,

Ja, jag vet att jag borde och jag skulle vilja ha tid att skriva oftare här. Får väl helt enkelt bli mindre pretto och lägga in lite kortare inlägg då och då…med lite reflektioner på min vardag? Intressant? 

Jag hade en Yoni-kurs i Falun i helgen och det var så himla kul! Det är så roligt att jobba med Maria Fälth som drog dit mig. Maria är en fantastisk kvinna som är bra på att organisera andra (Tack, Maria!) och liksom dra igång och pusha på. Så snart hon har kommit ut med sin hemsida så kommer info här.

Yoni-kursen var för första gången en hel helg. Den första dagen satt nio kvinnor i en cirkel och pratade sex och relationer. Jag gav dem också praktiska och tantriska andnings- och ljud-övningar  som förbättrar sexlivet, närvaron, lusten, hälsan, intimiteten – livet!  Den andra dagen hade vi lekstuga – gipsavgjutning och massage! Mmmm.

Håll utkik efter nästa Yoni helgkurs. Kanske kommer en i Stockholm härnäst.

